Pomysł na biznes

Aplikacja mobilna dla CRM dla deweloperów – wygodne rozwiązanie dla pracowników i klientów firmy deweloperskiej

• Zakładki: 112


CRM dla deweloperów VoxDeveloper to oprogramowanie, które oferuje branży nieruchomości liczne funkcje i moduły, dzięki którym zarządzanie procesami biznesowymi staje się efektywniejsze. Automatyzacja procesów przekłada się na większą wydajność, podniesienie standardów obsługi klienta i redukcję błędów, dzięki czemu zwiększa się satysfakcja klienta, a zmniejszają koszty. Coraz więcej firm deweloperskich decyduje się na implementację takiego systemu, szukając jednocześnie odpowiedzi na pytanie: na co przede wszystkim zwrócić uwagę przy jego wyborze. Oferowana przez dostawcę oprogramowania aplikacja mobilna zintegrowana z system CRM to jeden z kluczowych czynników, który powinien decydować o takiej decyzji. Dlaczego?

CRM dla deweloperów dostępny w aplikacji mobilnej – jakie daje możliwości?

CRM dla dewelopera VoxDeveloper to wielofunkcyjne narzędzie, dostosowane do obsługi procesów biznesowych w branży nieruchomości. Wszystkie moduły oraz funkcje zostały zaprojektowane z myślą o specyfice branży, dlatego system ten odpowiada szczególnym potrzebom firm deweloperskich. Księgowość, marketing, sprzedaż, posprzedażowa obsługa klienta z zarządzaniem zgłoszeń serwisowych, odbiorem nieruchomości czy zmianami lokatorskimi zostają dzięki niemu zautomatyzowane, co pozwala zwiększyć efektywność, podwyższyć standardy i obniżyć koszty.

Jedną z cech, która wyróżnia branżę nieruchomości, jest częsta praca w terenie. Bez dostępu do komputera staje się ona niezwykle trudna, a czasami wręcz niemożliwa. Praca w terenie na laptopie również nie jest rozwiązaniem wygodnym ani komfortowym, dlatego – aby ułatwić wykonywanie obowiązków zawodowych pracownikom w terenie – zaproponowano aplikację mobilną zintegrowaną z CRM-em.

Korzystają z niej nie tylko pracownicy firmy deweloperskiej, ale również klienci. Aplikacja mobilna szczególnie ceniona jest za możliwość dokonywania zgłoszeń i śledzenia postępu ich realizacji oraz za szybki dostęp do informacji o płatnościach. Możliwe jest również np. przeprowadzenie procesu odbioru, zebranie danych w terenie, a nawet oznaczenie ewentualnych usterek na planie lokalu. Protokół odbioru można następnie wysłać z tabletu do druku a docelowo możliwe będzie zastosowanie podpisów elektronicznych.

Aplikacja mobilna dla CRM-u dla dewelopera to rozwiązanie, które przynosi wiele korzyści. Pracownikom ułatwia pracę poza biurem, a klientom kontakt z firmą. Wysokie standardy obsługi klienta oraz efektywna praca specjalistów w firmie deweloperskiej pozwalają redukować koszty i budować silną pozycję na rynku nieruchomości.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
11 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *