CRM dla deweloperów – zalety wdrożenia i najważniejsze funkcje oprogramowania od Vox Commerce
Skuteczny marketing i sprzedażowa obsługa klienta na najwyższym poziomie to zadania, które firmom deweloperskim osiągać odpowiednie wskaźniki sprzedaży również w czasach kryzysu. Koordynacja zadań przez pracowników poszczególnych działów oraz analiza wyników i optymalizacja strategii sprzedażowej możliwa jest dzięki zaawansowanemu programowi dla deweloperów. Poznaj najważniejsze funkcjonalności CRM Vox Developer.
Zaawansowany program dla deweloperów – co oferuje CRM Vox Developer?
Program dla deweloperów Vox Developer to zaawansowany CRM, którego funkcjonalności zostały przygotowane z myślą o branży nieruchomości. Oprogramowanie zintegrowane jest ze środowiskiem biznesowym, dzięki czemu każdy pracownik obsługujący CRM, nie musi korzystać z innych, dodatkowych aplikacji sprzedażowych. W jednym miejscu dostępne są dokumenty dotyczące nieruchomości, historia kontaktu z klientem oraz dokumenty dotyczące poszczególnych transakcji. Dzięki integracji z czatbotem, modułem do SMSów oraz integracji z partnerskimi portalami ogłoszeniowymi kontakt specjalisty ds. sprzedaży z klientem następuje w najkrótszym możliwym czasie. Również dostosowanie oferty do oczekiwań klienta nie wymaga wielogodzinnych przygotowań – handlowiec może przygotować się do rozmowy tuż przed jej rozpoczęciem, a nawet w chwili połączenia telefonicznego.
Z zaawansowanych funkcji programu dla deweloperów od Voxcommerce korzystają również specjaliści ds. marketingu. Automatyzacja i analiza skuteczności marketingu wielokanałowego, przyjazny onboarding oraz skuteczna analiza raportów prowadzą do optymalizacji działań osób odpowiedzialnych za generowanie leadów sprzedażowych.
Dla użytkowników programu dla deweloperów – również nabywców nieruchomości, którzy otrzymują dostęp do strefy klienta – ogromnym atutem jest intuicyjna obsługa, niewymagająca instalacji programu na komputerze oraz możliwość korzystania z aplikacji na smartfonie lub tablecie. Funkcjonalność, automatyzacja procesów sprzedażowych oraz łatwy dostęp do informacji i dokumentów pozwalają podwyższać standardy obsługi klienta, co w bezpośredni sposób przekłada się na sprzedaż nieruchomości na zaplanowanym poziomie.
Fot. Shutterstock.