Znaleziono 29 wyników

autor: Zawisza
18 paź 2019, 16:39
Forum: Inne
Temat: Budowa domu a dach
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 918

Budowa domu a dach

Budowa domu to duże przedsięwzicie i spore koszty. Warto już podczas budowy szukać oszczędności. My zdecydowaliśmy się na użycie konstrukcji prefabrykowanych
http://wpwinvest.pl/technologia/o-technologii . To znacznie przyspieszyło powstawanie domu oraz pozwoliło zaoszczędzić sporo pieniędzy.
autor: Zawisza
07 paź 2019, 18:03
Forum: Kosmetyki, firmy i sprzęt kosmetyczny
Temat: Pranie plecaka
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 620

Pranie plecaka

Zastanawiam sie jak zabrać sie za pranie plecaka ,Najpierw przeczytałam ten poradnik by trochę bardziej być obeznana w ty temacie póżniej znajoma powiedziała znajdź tutaj , bo wydawało mi się to dużo łatwiejsze. Moze wy też macie jakieś sprawdzone rady co do tego w jaki sposób robić takie rzeczy ?
autor: Zawisza
07 paź 2019, 16:44
Forum: Kosmetyki, firmy i sprzęt kosmetyczny
Temat: Plecak dla faceta
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 625

Plecak dla faceta

Chce kupić mężowi taki plecak https://www.belveder.com.pl/produkt/ple ... nder-bt07/ , sądzicie, ze się opłaca?
autor: Zawisza
07 paź 2019, 15:04
Forum: Zabiegi Gabinetowe
Temat: Tobry do liceum
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 430

Tobry do liceum

Zastanawiam sie jaka troba bedzie njabardziej oraktyczna dla uczennicy liceum. Chciałabym coś praktycznego kupić dla mojej córki. Widziałam tutaj https://liceapolskie.pl/jaka-torba-szko ... ow-liceum/ kilka fajnych przykładów.
autor: Zawisza
04 paź 2019, 13:07
Forum: Inne
Temat: Wolny czas
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 3727

Wolny czas

Zastanawiam się w jaki sposób najczęściej spędzacie swój wolny czas. Osobiście, lubię poczytać jakąś fajna książkę, albo zerknąć na takie strony https://stars.pl/ , by zobaczyć, co innego może dziać się w świecie gwiazd. Dla mnie to dobry sposób na odstresowanie.
autor: Zawisza
03 paź 2019, 18:44
Forum: Zabiegi Gabinetowe
Temat: Zabiegi kosmetyczne
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3216

Zabiegi kosmetyczne

na jakie zabiegi kosmetyczne chodzicie najczęściej ? Ja chciałabym od czasu do czasu o siebie zadbać i wybierać się do takiego gabinetu na zabiegi kosmetyczne. Czytałam, ze oczyszczanie wodorowe jest bardzo skuteczne . Ktoś z was korzystał z takich zabiegów?
autor: Zawisza
02 paź 2019, 17:40
Forum: Kosmetyki, firmy i sprzęt kosmetyczny
Temat: Dobrej jakosci kosmetyki
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1994

Dobrej jakosci kosmetyki

Zanim kupicie jakieś kosmetyki, bez wzgledu na to czy jest to zel pod pryszni, mydło czy szampon sprawdzacie może ich skład? Bo ja ostatnio bardzo zaczełam zwracać na to uwagę. Czytałam że tutajhttps://www.le-petit-marseillais.pl/sk%C5%82adnik/oliwa-z-oliwek mają właśnie bardoz fajne dodatki. Im wie...
autor: Zawisza
02 paź 2019, 11:28
Forum: Inne
Temat: Dla dziecka
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 3030

Re: Dla dziecka

Dla dzieci, trzeba też pamiętać o odpowiednich kosmetykach. Z tego co czytałam to tutaj https://www.johnsonsbaby.com.pl/ , jest dostępnych wiele rodzai i na pewno dla każdego malucha się coś znajdzie. Dla mnie dużym plusem było to że ich produkty nie szczypały w oczy i córka dzięki temu nie bała się...
autor: Zawisza
30 wrz 2019, 16:40
Forum: Makijaż
Temat: Fajne zabawki
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 6331

Fajne zabawki

bardzo fajne zabawki możesz znaleźć tutaj https://ksiegarnia-edukacyjna.pl/pol_m_ ... 13781.html
.Według mnie jak juz kupować dziecku zabawki to bardziej edukacyjne wspomagające jego rozwój. Dzięki temu bedzie to miało bardzo pozytywny wpływ na nie.
autor: Zawisza
27 wrz 2019, 12:24
Forum: Inne
Temat: Własny sklep
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 415

Własny sklep

Moim zdaniem niezwykle ważne jest to by inwestować w rozwój swój i swojej działalności. Być na bieżąco z tym co jest teraz nowe i opłacalne. Bardzo popularne staja sie krypto waluty, dlatego też zastanawiam sie nad skorzystaniem tutaj https://bitbaypay.com/pl/produkty/bramka-platnosci z płatności kr...
autor: Zawisza
23 wrz 2019, 15:10
Forum: Inne
Temat: Promocja firmy
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 2797

Promocja firmy

Najlepiej postawić na zintegrowaną koncepcję wizualną. Od samego stoiska wystawienniczego, po najdrobniejsze dodatki. Jest na rynku firma RETIO, która ma w ofercie takie kompletne stoiska wystawiennicze. Tutaj https://www.retio.pl masz ich ofertę. Mają bardzo konkurencyjne ceny. Do tego darmową dost...
autor: Zawisza
06 wrz 2019, 15:11
Forum: Inne
Temat: Nerka na pas
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 705

Nerka na pas

Zastanawiam się nad nerką na pas taką szytą jak ta http://skorzanaszwalnia.pl/saszetka-ner ... -w-polsce/ .To chyba jest dużo praktyczniejsze niż zwykła torebka.
autor: Zawisza
06 wrz 2019, 13:41
Forum: Inne
Temat: Produkty skórzane
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 560

Produkty skórzane

W jakich miejscach najcześciej kupujecie skórzane rzeczy ? ja chciałabym tutaj https://skorzaneo.pl/ kupić coś dla siebie ale chciałabym też poznać opinie kogoś kto już robił tam zakupy
autor: Zawisza
06 wrz 2019, 11:34
Forum: Makijaż
Temat: Plecak
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 996

Plecak

Chce kupić mojemu facetowi coś fajnego. Z tego co czytałam to fajny jest plecaki męski Fendi . Myślicie, ze to dobry prezent?
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 18:44
Forum: Inne
Temat: Pokrycia dachowe
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 642

Pokrycia dachowe

Pokryć dachowych radzę poszukać u https://dachy-okna.pl/pl/c/BudMat/33. Mają duży wybór wysokiej jakości blachodachówek od najlepszych producentów. Wieloletnia gwarancja najlepiej świadczy o solidności materiału. Mają też wszystko co niezbędne do wykonania dachu, od membran po okna. Do tego można uz...
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 18:40
Forum: Inne
Temat: Internetowe zakupy
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 4007

Internetowe zakupy

Gdzie zazwyczaj zdarza wam się zrobić zakupy internetowe ? W jakich sklepach szukacie produktów dla siebie ? Jest to tylko taki popularny serwis? Bo ja zauważyąłm, ze często w sklepach takich jak ten https://estilex.pl/promocje , można znaleźć rzeczy w bardziej przystępnych cenach niż na ogólnodostę...
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 18:31
Forum: Inne
Temat: Biżuteria
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 894

Biżuteria

Macie w swojej biżuteri coś oryginalnego? bo ja chciałabym miec cos takiego wyjątkowego. Zastanawiam, sie co to mogło by być. Wstepnie tutaj https://torosdesign.pl/pl/c/Wybrana-biz ... utorska/34 znalazłam kilka naszyjników, które przykuły moją uwagę. Co według was bedzie najbardziej oryginalne?
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 18:22
Forum: Inne
Temat: Studia
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1058

Studia

sama ostatecznie zdecydowałam się na kierunek zarządzanie projektami :https://www.wszop.edu.pl/kierunki-studiow/zarzadzanie-i-inzynieria-produkcji-studia-ii-stopnia-,2,2,2160,54,2160 mam nadzieję, że się dostanę bo kierunek to super sprawa. Chcę szukać pracę w agencjach eventowych i impresariatach, ...
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 18:16
Forum: Inne
Temat: Własny warsztat
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 712

Własny warsztat

Otworzenie warsztatu może byc sporym wyzwaniem, bo stawianie budynku i te całe formalności mogą nas jedną przerosnąć. Znalazłam dla tego bardzo fajną alternatywe. W tym miejscu https://pronamiot.pl/index.php/jak-stwo ... -warsztat/ fajnie opisali ktok po kroku jak postawić taki warsztat.
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 18:11
Forum: Inne
Temat: Wymiana walut
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 407

Wymiana walut

Zastanawialiście się kiedyś nad wymianą walut cyfrowych albo nad tym by już teraz takie waluty zakupić? Wydaje mi się, że z czasem może być to bardzo opłacalne. Widziałam, że tutaj https://bitbay.net/pro/pl/ można zakupić bitcoiny. W ogóle giełda cyfrowych walut staje sie coraz bardziej popularna
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 18:04
Forum: Inne
Temat: Ślubne zaproszenia
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 707

Ślubne zaproszenia

Wydaje się, ze zaproszenia ślubne to takie niby nic a jednak warto przywiązać do nich jakąś uwagę. Widziałam, ze tutaj https://www.extrema.com.pl/6,zaproszenia-slubne.html mają bardzo łądne ślubne zaproszenia.Jestem na etapie wyboru odpowiednich zaproszeń i cały czas się zastanawiam czy wybrać jakiś...
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 17:58
Forum: Inne
Temat: Portal randkowy
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 603

Portal randkowy

Nigdy nie miałam nic przeciwko portalom randkowym czy matrymonialnym takim jak np ten https://www.mydwoje.pl/ Dzięki tego typu portalom można spotkać miłość swojego życia. Sama czegoś takiego doświadczyłam. Poza tym w dzisiejszych czasach trudno jest kogoś poznać w realu. Online jest łatwiej i szybc...
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 17:50
Forum: Inne
Temat: urlop w Warszawie
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1389

urlop w Warszawie

Urlop wcale nie musi kojarzyć się z gorącymi plażami, drinkami i leniuchowaniem. My bardzo lubimy aktywne wycieczki i nawet jak mam parę dni urlopu to ogarniamy wycieczkę do któregoś z Polskich miast. Ostatnio byliśmy na bardzo wyczerpującej wycieczce w Warszawie, no ale jest tam co zwiedzać. Dopier...
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 17:36
Forum: Inne
Temat: Najpiękniejsze ciuchy damskie
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1758

Re: Najpiękniejsze ciuchy damskie

U mnie bywa z tym różnie, dla zdecydowanie są to bardziej sklepy internetowe niż takie lokalne. Jak już mam coś dla siebie kupić to zaglądam tutaj https://premiere24.pl/28-odziez , bo często udaje mi się trafić na jakieś fajne promocje.
autor: Zawisza
04 wrz 2019, 16:48
Forum: Inne
Temat: Własna firma
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 8250

Re: Własna firma

Mając własną firmę, musisz pamiętać też o tym, że warto inwestować w rozwój swój i pracowników. Dobrym pomysłem jest korzystanie z takich szkoleń https://paragraph-group.com/pl/services ... trainings/ . W ten sposób rozwijasz swoich pracowników i firmę by mogła jeszcze więcej osiagać.
autor: Zawisza
02 wrz 2019, 15:29
Forum: Inne
Temat: Szkolenia
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2834

Re: Szkolenia

W każdym zawodzie warto się doszkalać. Dlatego polecam rzucić okiem na szkolenia z medycyny estetycznej dostępne na stronie http://pimik.pl/. Myślę, że taka wiedza może się przydać.
autor: Zawisza
02 wrz 2019, 14:03
Forum: Jak się odmłodzić
Temat: Medycyna estetyczna na pierwsze zmarszczki?
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 5127

Re: Medycyna estetyczna na pierwsze zmarszczki?

Jak już decydować się na takie zabiegi to tylko w zaufanych i sprawdzonych miejscach. Przejrzyj więc sobie też ofertę pana doktora Aleksandra Olsztyńskiego: http://aleksanderolsztynski.pl/. Pan doktor jest przede wszystkim dermatologiem, wykonuje też różne zabiegi z zakresu medycyny estetycznej.
autor: Zawisza
02 wrz 2019, 13:05
Forum: Inne
Temat: Co dla dziecka?
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 10096

Re: Co dla dziecka?

Warto też pomyśleć o innych praktycznych gadżetach. Dobrą opcją jest na przykład łóżeczko turystyczne. Widziałam takie na stronie https://aberlystore.pl/pl/p/Lozeczko-tu ... reams/1006 . Jeśli dużo podróżujecie to na pewno Wam się przyda.
autor: Zawisza
02 wrz 2019, 11:58
Forum: Inne
Temat: Remont
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 9222

Re: Remont

Myślę, że meble można sobie wybrać na samym końcu jako dopełnienie całej koncepcji. Na początku warto pomyśleć chociażby o płytkach ceramicznych. Widziałam ostatnio ofertę https://cerdesign.pl/ salony z płytkami ceramicznymi w bardzo dobrych cenach i oryginalnych wzorach.